Shit, fan 120 laxar i skadestånd.

förlåt alltså alla därute från hooden som brukar shonna på min blogg.
Jag har suttit i häktet i typ 7 dar fan, bängen tog mig för innehav av 3 liter snö. jag svär fan, det inte mitt alltså, jävla bängen hade fan satt dit mig. svär alltså.
Men fan lärde ändå känna några nya habibis i häktet fan, ett gäng vid namn crazyconjos,dom fan bazza alla som dillade med dom inne på kåken, inte änns bängen vågade säga ifrån, jag svär.
men fuck asså, nu är jag ute i friheten igen, blir att ringa mina bruucsher rulla nåra fucking jointar och röka fan hela natten lång.

All love till mina nya bröder CrazyConjos i love you all YO.
ACAB alltså jag svär !

BRUUUUUSCHAN RING HEM TILL MITT CRIB DIRR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ni ar ju FRISKA!!! :P

2008-02-04 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0