En vanlig dag i förorten !

Fuck asså, mah baba väkte mig imorse var fucking trött asså, gick ut i köket & mina abibis stog och tog en fucking cigg under fläkten vart fan sne då asså jag svär!
Så jag baxa fan en tele av mina naigbours och ringde mina brusher CJ&Loco H, dom kom dirr och vi var fan tvungna att äxa på dirren fan alla var som fucking crazy!
Efter jag hoppat in i bilen såg jag 2 köpeks fan, shonnarna hade köpt två bulldogs och dom var fan helt galet galna det kan ni fan fethajja alla conjos därute!
Vi körde till betongen där CJ bor mitten av city fan, tog bara fram lite braj & började jaga draken fan. det var fan riktigt stek kan ni fan hajja va!
senare runt midnatt så drog vi in till donken där nåra 3 4 jaraks och deras fucking canadagussar dom va fan riktigt keffa kan jag lova, dom börja jiddra dirr & ni alla har säkert förstått att Loco är crazy och CJ är inte sen på att haka på fan, dom fan spöa dom och jag sviker inte mina shonnar i nöd så jag haka fan dirr på asså, men deras canadagussar ringde fan pocon eller ska jag säga bängen, så CJ drog fan fram sin tabanja och hotade skiten ur dom, fan sen var vi tvungen att gitta. alla borde fan fatta att man inte ska dilla med värsta gänget i stan asså!
Vi drog hem till CJ och Loco igen där vi rökte lite och var allmänt cleana fan!

Love 2 all my bros! WE LOVE TO SMOKE YO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0