Bengen tog Abi & han Canadaguss.

Shit alltså, vi var ute i city igår natt, bara satt & tände på lite braj med ett par Habibis & deras gussar. Plötsigt kom bara bängen insladdandes i vårat crib, fuck dom tog fan allt vi ägde.
Självklart så börja CJ&LocoH att jiddra med 3 bengar dom tog fan allt hamish vi hade, fuck.
men lixom whatever tänkte jag men CJ slog fan ner bengen & drog fram sin tabanja.
Jag svär, jag blev fan tvungen att gitta! Fan svär Bengen var fan helt galet fucking loco.
3 dar senare fick jag brev från fucking kåken att jag kunde lösa ut min broo& hans guss.
kostade mig 7/8 laxar och minnst ett par rödingar det kan ni fan fethajja.
Skjusade hem CJ sen tagga jag fan dirr hem för att bouna en av mina shunas efter några fucking pain hours.

dags att softa, Love till alla mina bröder där ute, PEEACE OUT HOMIES!!

/ TJ FanBorre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0